Dlaczego warto zdecydować się na outsourcing usług call center? Korzyści dla firm
Wzrost zadowolenia klientów to w dużej mierze zasługa indywidualnego podejścia i profesjonalnej obsługi na każdym etapie kontaktu. Realizacja projektów przyczyniających się do pozyskania dobrych opinii i nowych klientów sporo kosztuje, dlatego nie wszystkie działania są realizowane wewnątrz firmy. W takiej sytuacji wiele przedsiębiorstw decyduje się zmniejszyć koszty poprzez zlecenie wybranych usług call center. Jakie jeszcze korzyści płyną z outsourcingu telemarketingu?
Spis treści
Na czym polega outsourcing usług w call center?
Call center zajmuje się profesjonalnym świadczeniem usług z zakresu telemarketingu i obsługi wewnętrznych procesów związanych ze sprzedażą. Outsourcing usług jest rozwiązaniem dla firm, które z przyczyn finansowych lub braku odpowiedniej kadry pracowników odpowiedzialnych za realizację kampanii i projektów nie mogą podjąć się ich wykonania. Powierzenie kontroli i obsługi procesów sprzedażowych specjalistom zapobiega tzw. przepalaniu budżetu i pozwala z większą skutecznością zaplanować oraz przeprowadzić działania marketingowe.
Outsourcing call center obejmuje różne sektory telemarketingu związane z bezpośrednią sprzedażą usług lub produktów, a także opieką posprzedażową. W Polcall dodatkowo podejmujemy się realizacji projektów z zakresu contact center i w imieniu naszych klientów obsługujemy procesy organizacyjne oraz administracyjne dostępne w formie outsourcingu back office.
Obsługa klienta
Większość procesów związanych z telefonicznym udzielaniem informacji, przyjmowaniem reklamacji czy zgłoszeń to angażująca praca, która wymaga odpowiedniego podejścia i nienagannej komunikacji. Brak wewnętrznego biura obsługi klienta w firmie skutkuje mniejszą wydajnością przy realizacji pozostałych projektów związanych z biznesowym charakterem działalności – niedopracowany system przekłada się na spadek zaufania klientów, a nawet może doprowadzić do ich utraty.
W call center nadzór nad telefoniczną obsługą klienta sprawują wykwalifikowani specjaliści, którzy potrafią dostosować sposób komunikacji do języka odbiorcy i doskonale wykorzystują techniki sprzedaży w praktyce. Efektem jest zadowolony klient, który w krótkim czasie uzyskuje profesjonalną pomoc, a jego doświadczenia z rozmowy z konsultantem wpływają na reputację firmy i większy zysk.
Telesprzedaż
Bezpośrednia sprzedaż usług lub produktów od lat uważana jest za jedną ze skuteczniejszych form dotarcia do klientów. Telesprzedaż w call center polega na prowadzeniu komunikacji z klientem docelowym na najwyższym poziomie przy wykorzystaniu nowoczesnych systemów teleinformatycznych. Przed rozpoczęciem kampanii każde zlecenie jest szczegółowo omawiane ze zleceniodawcą, a specjaliści zajmują się tworzeniem bazy odbiorców najlepiej spełniających kryteria konkretnego celu sprzedażowego. Automatyzacja procesu pozwala znacząco ograniczyć koszty całej kampanii, natomiast dzięki dokładnemu stargetowaniu grupy klientów docelowych można uniknąć tzw. przepalenia budżetu i zwiększyć liczbę klientów.
Pozostałe usługi call center
Usługi call center w formie outsourcingu mogą przyjmować również charakter wewnętrzny, związany bezpośrednio z przechowywaniem danych i załatwianiem formalności. W Polcall wielokierunkowo zajmujemy się obsługą i archiwizacją dokumentów, prowadzeniem księgowości, a także zarządzaniem zasobami ludzkimi. Oferujemy także badania konsumentów metodą CATI, które pozwalają uzyskać wiele przydatnych danych na temat klienta i jego poziomu zadowolenia z otrzymywanych usług.
Outsourcing call center – główne korzyści dla firm
Outsourcing usług w call center oferuje wybór wielu nowoczesnych narzędzi i metod, które będą uzupełnieniem przyjętej strategii biznesowej i pozwolą zaoszczędzić czas pracowników firmy. W wielu przypadkach zlecenie obsługi pojedynczego procesu na zewnątrz przynosi efekty, których nie dostarczały poprzednie działania realizowane wewnątrz przedsiębiorstwa o większym nakładzie finansowym. Redukcja kosztów wynika również z braku potrzeby tworzenia niezbędnej infrastruktury na poczet nowego działu, opłacania pracowników i systemów, które są potrzebne w pracy telemarketerów. Call center dysponuje niezbędnym zapleczem umożliwiającym pełne przejęcie różnych kampanii i projektów, dzięki czemu proces wdrażania przebiega sprawnie i w zautomatyzowany sposób.
Nasze call center tworzy zespół specjalistów, którzy pomogą Ci podnieść jakość usług i poprawić wyniki sprzedaży. Wybierz nowoczesne podejście do marketingu i sprawdź naszą ofertę outsourcingu telemarketingu dla małych, średnich i dużych firm.