Opieka medyczna

Oferta naszego call center to nowe możliwości dla firm branży medycznej. Automatyzujemy proces rejestracji dzięki nowoczesnym systemom rezerwacji wizyt i umożliwiamy pacjentom łatwy dostęp do informacji za pośrednictwem wygodnych połączeń głosowych z naszymi z konsultantami. Wdrażane przez nas rozwiązania mają zastosowanie zarówno w małych gabinetach lekarskich oraz stomatologicznych, jak i w większych przedsiębiorstwach związanych z sektorem zdrowia. Poznaj naszą ofertę usług telemarketingowych dla Twojego rodzaju profesji.

Usługi call center dla branży medycznej

Wielokanałowa obsługa rejestracji pacjentów dla branży medycznej niweluje długi czas oczekiwania osobom, które chcą zarezerwować wizytę. W Polcall od podstaw możemy wdrożyć nowoczesny system obsługi pacjentów dopasowany do rodzaju Twojej działalności i aktualnych potrzeb pacjentów. Oferujemy również wybór niektórych rozwiązań w postaci ustawień ułatwiających obsługę kalendarza rezerwacji oraz bezpośrednie nawiązanie kontaktu z osobami zainteresowanymi umówieniem się na wizytę. Integrujemy nasze systemy z bazą danych rejestracji dostępną w ośrodku zdrowia, gabinecie lekarskim czy w przychodni. Efektem naszych działań jest przejrzysty wgląd w terminarz zawierający informacje o terminie spotkania i godzinie oraz bezpieczny dostęp do danych osobowych umówionego pacjenta.

Rejestracja wizyt – usługi telemarketingowe dla lekarzy

Wykorzystanie usług call center w ośrodku zdrowia lub innej placówce medycznej pozwala usprawnić codzienne obowiązki pracowników z jednoczesną korzyścią dla pacjentów. Możliwość telefonicznej rejestracji oraz zgłaszania rezygnacji wpływa na zmniejszenie liczby opuszczonych wizyt. Telefoniczny system rezerwacji pacjentów oferuje funkcję powiadomień o liczbie osób oczekujących na połączenie, a także umożliwia oddzwonienie do pacjentów, którzy zrezygnowali z próby umówienia spotkania.

Przed rozpoczęciem działalności nasi specjaliści dokładnie zapoznają się ze strukturą firmy i zakresem oferowanych usług. Znajomość specyfiki branży pozwala nam dobrać sposób komunikacji umożliwiający przeprowadzenie rozmowy według najwyższych standardów i profesjonalnie zaopiekować się pacjentem w każdej sytuacji.

Umawianie wizyty za pośrednictwem usługi Callback

Zdobycie zaufania pacjenta to ważny proces dla firm związanych z branżą medyczną, dlatego w Polcall udostępniamy naszym klientom opcję automatycznego oddzwaniania callback. To funkcja, dzięki której potencjalni pacjenci mogą w ciągu zaledwie pół minuty nawiązać kontakt z konsultantem za pośrednictwem strony internetowej i zarezerwować termin wizyty. Wygodny sposób komunikacji skraca czas oczekiwania i zwiększa poziom satysfakcji z szybko przeprowadzonej usługi rejestracji.

Zalety systemu rezerwacji wizyt

  • Brak potrzeby wizyty pacjenta w przychodni.
  • Możliwość zaprojektowania i wdrożenia systemu rezerwacji dostosowanego do obecnie wykorzystywanych narzędzi w placówce medycznej.
  • Wysoka jakość obsługi pacjentów.
  • Mniejsza liczba rezygnacji z wizyt.
  • Pozyskanie większej liczby pacjentów dzięki funkcji callback.
  • Mniejsze obciążenie infolinii dzięki wielokanałowej obsłudze połączeń.
  • Wygodny i przejrzysty system prowadzenia terminarzy wizyt.

Może Cię zainteresować:

Porozmawiajmy
o współpracy

Customer success manager

+ 660 426 686
zapytania@polcall.pl

Kompleksowe podejście
Wspieramy nowoczesną sprzedaż o obsługę klienta/pracownika na wielu poziomach
Obsługa wielu branż
Jesteśmy elastyczni – zakres działań i narzędzia, z których korzystamy, zawsze dobieramy indywidualnie.
Nowoczesne rozwiązania
Nowoczesne narzędzia teleinformatyczne, w tym rozwiązania automatyzujące wybrane procesy.
Transparentne działania
Efekty naszej pracy są mierzalne – opracowujemy dokładne raporty i aktywnie optymalizujemy naszą pracę