Oferta naszego call center to nowe możliwości dla firm branży medycznej. Automatyzujemy proces rejestracji dzięki nowoczesnym systemom rezerwacji wizyt i umożliwiamy pacjentom łatwy dostęp do informacji za pośrednictwem wygodnych połączeń głosowych z naszymi z konsultantami. Wdrażane przez nas rozwiązania mają zastosowanie zarówno w małych gabinetach lekarskich oraz stomatologicznych, jak i w większych przedsiębiorstwach związanych z sektorem zdrowia. Poznaj naszą ofertę usług telemarketingowych dla Twojego rodzaju profesji.
Wielokanałowa obsługa rejestracji pacjentów dla branży medycznej niweluje długi czas oczekiwania osobom, które chcą zarezerwować wizytę. W Polcall od podstaw możemy wdrożyć nowoczesny system obsługi pacjentów dopasowany do rodzaju Twojej działalności i aktualnych potrzeb pacjentów. Oferujemy również wybór niektórych rozwiązań w postaci ustawień ułatwiających obsługę kalendarza rezerwacji oraz bezpośrednie nawiązanie kontaktu z osobami zainteresowanymi umówieniem się na wizytę. Integrujemy nasze systemy z bazą danych rejestracji dostępną w ośrodku zdrowia, gabinecie lekarskim czy w przychodni. Efektem naszych działań jest przejrzysty wgląd w terminarz zawierający informacje o terminie spotkania i godzinie oraz bezpieczny dostęp do danych osobowych umówionego pacjenta.
Wykorzystanie usług call center w ośrodku zdrowia lub innej placówce medycznej pozwala usprawnić codzienne obowiązki pracowników z jednoczesną korzyścią dla pacjentów. Możliwość telefonicznej rejestracji oraz zgłaszania rezygnacji wpływa na zmniejszenie liczby opuszczonych wizyt. Telefoniczny system rezerwacji pacjentów oferuje funkcję powiadomień o liczbie osób oczekujących na połączenie, a także umożliwia oddzwonienie do pacjentów, którzy zrezygnowali z próby umówienia spotkania.
Przed rozpoczęciem działalności nasi specjaliści dokładnie zapoznają się ze strukturą firmy i zakresem oferowanych usług. Znajomość specyfiki branży pozwala nam dobrać sposób komunikacji umożliwiający przeprowadzenie rozmowy według najwyższych standardów i profesjonalnie zaopiekować się pacjentem w każdej sytuacji.
Zdobycie zaufania pacjenta to ważny proces dla firm związanych z branżą medyczną, dlatego w Polcall udostępniamy naszym klientom opcję automatycznego oddzwaniania callback. To funkcja, dzięki której potencjalni pacjenci mogą w ciągu zaledwie pół minuty nawiązać kontakt z konsultantem za pośrednictwem strony internetowej i zarezerwować termin wizyty. Wygodny sposób komunikacji skraca czas oczekiwania i zwiększa poziom satysfakcji z szybko przeprowadzonej usługi rejestracji.