Obsługa leadów przychodzących

Polcall » Usługi Call Center » Leady sprzedażowe » Obsługa leadów przychodzących

Obsługa leadów sprzedażowych – jakie działania marketingowe zlecić firmie zewnętrznej?

Na wzrost konwersji wpływa wiele czynników, m.in. działania marketingowe, które prowadzą do pozyskania leadów. Nieumiejętnie wykorzystanie danych kontaktowych może zaprzepaścić szansę na finalizację transakcji, dlatego w Polcall zajmujemy się profesjonalną obsługą leadów sprzedażowych w imieniu klientów. Przy użyciu nowoczesnych metod telemarketingu i systemów dystrybucji danych wspieramy proces sprzedaży, tworzymy grupy odbiorców docelowych i uzyskujemy nowych, zadowolonych klientów.

Czym jest obsługa leadów?

Obsługa leadów sprzedażowych to działania marketingowe, które podejmuje się po pozyskaniu danych kontaktowych potencjalnych klientów. Nie wszystkie z nich sprawdzą się w dalszym procesie budowania relacji, dlatego zadaniem działów marketingu jest filtracja wygenerowanych leadów i odpowiednie sklasyfikowanie ich pod względem możliwości wykorzystania w celach sprzedażowych. W Polcall świadczymy usługi, które oszczędzają czas pracowników związanych z obsługą leadów. Nasi specjaliści doskonale rozumieją wszystkie etapy lejka sprzedażowego, a zdobyte doświadczenie w pracy z klientami przekładają na wzrost sprzedaży.

Przydatność pozyskanych leadów można określić na podstawie profilu potencjalnego klienta, jego potrzeb i stopnia zainteresowania konkretną ofertą (zimne i gorące leady sprzedażowe). Automatyzacja procesu z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi pozwala nam zebrać najpotrzebniejsze informacje o wszystkich leadach i wdrożyć skuteczną strategię.

Jak skutecznie obsługiwać leady sprzedażowe?

Za powodzenie transakcji sprzedaży odpowiada szybkość działania. Dostarczone leady klasyfikujemy, a następnie na podstawie zgromadzonych informacji tworzymy bazy danych klientów zainteresowanych produktem lub usługą. Nasze contact center oferuje wielokierunkowe wsparcie w zakresie nawiązywania kontaktów – prowadzimy projekty telemarketingowe dostosowane do profilu działalności naszych klientów i ich aktualnych celów sprzedażowych.

Na proces budowania relacji pozytywnie wpływa umawianie leadów oraz umawianie spotkań o charakterze handlowym. Przy wyborze pierwszej opcji nasza firma udostępnia kontakt do głównych interesantów, którzy wykazują chęć umówienia się na spotkanie biznesowe. Termin i podjęcie działania pozostawiamy naszym klientom. Drugi wariant to umówienie spotkania handlowego o zaplanowanej godzinie konkretnego dnia. My odpowiadamy za cały proces nawiązania relacji i ustalamy dokładny termin.

Outsourcing obsługi leadów sprzedażowych – korzyści

Nowoczesny telemarketing oferuje wsparcie w prowadzeniu kampanii reklamowych na wielu płaszczyznach, co pozwala zaoszczędzić czas i jednocześnie zyskać większą skuteczność działań. W Polcall realizujemy usługi profesjonalnie – dokładnie analizujemy pozyskane leady i wykorzystujemy je w ramach szerokiej strategii integrującej wiele kanałów sprzedaży (marketing omnichannel).

Odpowiednio zautomatyzowany proces zapobiega tzw. przepalaniu budżetu, a dzięki zoptymalizowanym systemom dystrybucji informacji dane kontaktowe nie są wykorzystywane kilkukrotnie do kampanii o podobnych celach. W działaniu stawiamy na nowe technologie, które umożliwiają nam zapewnienie najwyższej jakości obsługi i szybki kontakt z klientem zainteresowanym produktem lub usługą.

Może Cię zainteresować:

Porozmawiajmy
o współpracy

Customer success manager

+ 660 426 686
zapytania@polcall.pl

Kompleksowe podejście
Wspieramy nowoczesną sprzedaż o obsługę klienta/pracownika na wielu poziomach
Obsługa wielu branż
Jesteśmy elastyczni – zakres działań i narzędzia, z których korzystamy, zawsze dobieramy indywidualnie.
Nowoczesne rozwiązania
Nowoczesne narzędzia teleinformatyczne, w tym rozwiązania automatyzujące wybrane procesy.
Transparentne działania
Efekty naszej pracy są mierzalne – opracowujemy dokładne raporty i aktywnie optymalizujemy naszą pracę