Usługi call center dla transportu i logistyki

Polcall » Usługi Call Center - skuteczny telemarketing » Call center dla firm z wielu branż » Usługi call center dla transportu i logistyki

Centrala telefoniczna w sektorze transportu zapewnia szereg biznesowych korzyści i ułatwia komunikację z klientami. Dzięki wdrożeniu nowoczesnego systemu telemarketingowego zautomatyzujesz wiele procesów logistycznych, które pozwolą Ci zyskać więcej czasu. W Polcall profesjonalnie podchodzimy do każdego rodzaju profesji i skupiamy się na optymalizacji kosztów, co pozwala uzyskać wysoki poziom satysfakcji klienta oraz konwersji. Poznaj naszą ofertę usług telemarketingowych dla działu floty w Twojej firmie.

Usługi call center dla transportu

W Polcall działamy na wielu płaszczyznach – zajmiemy się wdrożeniem nowoczesnej infolinii obsługi klienta w Twojej firmie oraz pomożemy w integracji działań pracowników wewnętrznych. Usługi telemarketingowe redukują problemy wynikające z przeciążenia linii telefonicznych, a każda osoba próbująca nawiązać kontakt z działem zostanie przekierowana na automatyczną infolinię z systemem zapowiedzi głosowych.

Dzięki takiemu rozwiązaniu klienci uzyskają informacje o pozycji w kolejce dzwoniących, a liczba rezygnacji z kontaktu zostaje ograniczona do minimum. Integrujemy nasz system call center z istniejącym systemem CRM w firmie, umożliwiając wielokanałową obsługę VoIP. Dane o klientach, historii zamówień czy nagrania rozmów zostają zintegrowane z bazą danych firmy, co zapewnia łatwiejszy dostęp i umożliwia pozyskiwanie informacji przydatnych do realizacji dalszych procesów sprzedażowych.

Wdrożenie infolinii call center może mieć również zastosowanie przy usprawnieniu procesów komunikacji wewnątrz firmy. Oprogramowanie usprawnia wykonywanie połączeń między działami i zmniejsza koszty łączności wewnętrznej.

Kto może skorzystać z rozwiązań telemarketingu?

Usługi telemarketingowe dla sektora transportu to rozwiązanie, które sprawdzi się dla firm kurierskich, transportowych m.in. związanych z przewożeniem osób oraz dostarczaniem towaru. Wprowadzenie infolinii BOK (biuro obsługi klienta) pozwala profesjonalnie przyjąć zamówienie, zgłoszenie oraz odpowiedzieć na pytania dotyczące etapu dostawy czy przewidywanego terminu dostarczenia paczki. Z infolinii mogą korzystać przedsiębiorstwa oferujące prywatne przejazdy autokarowe czy biura podróży – nasi konsultanci dzięki dużemu doświadczeniu profesjonalnie obsługują połączenia telefoniczne, udzielają informacji, rozwiązują problemy, które mogą pojawić się podczas realizacji firmowych działań.

Usługi call center dla floty – korzyści

Zastosowanie systemu teleinformatycznego w firmie związanej z sektorem transportu pozwala na większą automatyzację procesów logistycznych przy minimalnym nakładzie kosztów i czasu pracowników. Intuicyjny system umożliwia wygodnie zbieranie i przechowywanie danych o klientach kontaktujących się z biurem obsługi. Pozyskane informacje mają kluczowe znaczenie przy tworzeniu kampanii reklamowych oraz sprzedażowych i wskazują, które z procesów wymagają optymalizacji. Automatyczna obsługa zapytań wraz z kolejkowaniem klientów oczekujących na połączenie redukuje liczbę rezygnacji z rozmów i odpowiada za pozytywny odbiór firmy w oczach zadowolonych klientów.

Może Cię zainteresować:

Porozmawiajmy
o współpracy

Customer success manager

+ 660 426 686
zapytania@polcall.pl

Kompleksowe podejście
Wspieramy nowoczesną sprzedaż o obsługę klienta/pracownika na wielu poziomach
Obsługa wielu branż
Jesteśmy elastyczni – zakres działań i narzędzia, z których korzystamy, zawsze dobieramy indywidualnie.
Nowoczesne rozwiązania
Nowoczesne narzędzia teleinformatyczne, w tym rozwiązania automatyzujące wybrane procesy.
Transparentne działania
Efekty naszej pracy są mierzalne – opracowujemy dokładne raporty i aktywnie optymalizujemy naszą pracę