Jedną z naszych specjalizacji są badania marketingowe, które pozwalają określić poziom satysfakcji klienta z określonych produktów/usług. Badania marketingowe pełnią istotną rolę w funkcjonowaniu każdej organizacji – pozwalają zgromadzić wiarygodne informacje na temat produktu, usługi, lub też działalności samej firmy. Co ważne, informacje te są ustandaryzowane – potwierdzone obiektywnie, nie opierają się na domysłach lub intuicji. Ma to szczególne znaczenie przy wprowadzaniu nowych produktów lub usług na rynek, modyfikacji oferty, ale też weryfikacji jakości produktów/usług już funkcjonujących na rynku.
Więcej o zaletach badań marketingowych, wykorzystywanych metodach i sposobach analizowania danych przeczytaj na naszym blogu: Czym są badania marketingowe i jakie znamy ich rodzaje?
W naszej ofercie znajdują się badania satysfakcji klienta, które możemy przeprowadzić relatywnie szybko. Badanie może dotyczyć na przykład jakości obsługi pracowników, którzy kontaktują się z klientami – instalatorów, którzy montują rozwiązania firmy w domach użytkowników, osób obsługujących reklamacje, czy też personelu sklepu. W naszym contact center realizujemy również badania w formule tzw. tajemniczego klienta, badania opinii, sondaże poparcia (np. konkretnych inicjatyw).
Przeczytaj więcej o badaniach satysfakcji klienta.
Jednym ze skuteczniejszych metod, które można zlecić contact center jest wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo (badanie CATI). Metoda ta może zostać wdrożona w różnych organizacjach, niezależnie od ich specyfiki i skali działania. Mogą z niej skorzystać zarówno niewielkie firmy, jak i rozbudowane organizacje.
Dlaczego warto realizować ankiety CATI?
Dowiedz się więcej o ankiecie telefonicznej CATI.
Badania marketingowe prowadzone przez contact center pomagają poznać trendy panujące wśród konsumentów, co przydaje się w opracowaniu odpowiedniej strategii marketingowej i planowaniu prawidłowego rozwoju biznesu.