Rozwiązania klasy biznes - call center dla małych i dużych firm

Polcall » Usługi Call Center - skuteczny telemarketing » Pozostałe » Rozwiązania klasy biznes - call center dla małych i dużych firm

Płynna komunikacja z klientem zapewnia firmie wiele korzyści oraz pomaga w utrzymaniu zaufanych nabywców usług lub produktów. Jak poprawić dobre doświadczenie klienta podczas kontaktu z firmą i zoptymalizować proces komunikacji? Rozwiązaniem jest outsourcing usług telemarketingowych, które można łatwo dopasować do potrzeb małych i dużych firm. W Polcall realizujemy kampanie sprzedażowe, projekty reklamowe oraz wdrażamy strategię, która pozwoli Ci uzyskać większą konwersję i zadowolenie klientów.

Jak podnieść jakość komunikacji z klientem?

Automatyzacja procesu komunikacji i zwiększenie pozytywnego doświadczenia klienta podczas kontaktu z firmą to jeden z głównych celów biznesowych, który korzystnie wpływa na wzrost sprzedaży. Jakość obsługi ma istotne znaczenie w procesie pozyskiwania konsumentów i zabiegania o dobry wizerunek przedsiębiorstwa. Rozwiązania klasy biznes to usługi usprawniające opiekę posprzedażową, jak i ogólną obsługę klienta zgodnie z najwyższymi standardami. W Polcall działamy profesjonalnie – przejmujemy obowiązki firmy i dostosowujemy strategię do potrzeb z uwzględnieniem zwiększenia satysfakcji klienta z otrzymywanych usług.

Call center czy contact center – co jest lepsze dla małych firm?

Nasze działania dostosowujemy do rodzaju przedsiębiorstwa i profilu działalności. W małych firmach jakość obsługi klienta często bywa zaniedbywana ze względu na brak budżetu umożliwiającego stworzenie działu odpowiedzialnego za kontakt z konsumentami. Brak podjętych działań w tym zakresie jest przyczyną złych doświadczeń, które warunkują powstanie negatywnych opinii oraz utratę klientów. Outsourcing usług call center m.in. wdrożenie infolinii informacyjnej oraz biura obsługi klienta (BOK) pozwala niewielkiemu przedsiębiorstwu zyskać przewagę konkurencyjną i dorównać liderom branżowym.

Nasi doświadczeni specjaliści doskonale znają prawa marketingu i wiedzą, jak w praktyce zastosować techniki sprzedażowe, dostarczając równocześnie informacje, których oczekuje klient w trakcie rozmowy. Wysoka komunikatywność i możliwość szybkiego uzyskania informacji korzystnie wpływa na doświadczenie klienta i pozwala poprawić wyniki sprzedażowe.

Jakie usługi telemarketingowe dla dużych przedsiębiorstw?

Komunikacja z klientem w dużej firmie wymaga przemyślanych działań i strategii, która pozwoli spełnić oczekiwania wszystkich interesariuszy. Z myślą o zwiększeniu zadowolenia klienta i podniesieniu jakości usług warto wdrożyć wielokanałowy model obsługi bazujący na strategii omnichannel. Integracja wielu kanałów sprzedaży skraca czas uzyskiwania odpowiedzi w trakcie rozmowy z konsultantem za pośrednictwem m.in. telefonu, mailingu, biura obsługi klienta (BOK), czy czatu na stronie internetowej.

W Polcall korzystamy z nowoczesnych systemów i rozwiązań, które integrujemy z narzędziami biznesowymi na potrzeby wygodnego zarządzania danymi. Wszystkie działania są zautomatyzowane, co pozwala oszczędzić czas pracowników i w krótkim czasie uzyskać analityczny pogląd na wizerunkową ocenę.

Korzyści biznesowe outsourcingu usług contact center

Outsourcing usług telemarketingowych to rozwiązanie usprawniające proces obsługi klienta. Zajmujemy się obsługą projektów dostosowanych do skali biznesu oraz aktualnych potrzeb firmy, które nawet mimo niewielkiego nakładu finansowego przynoszą zadowalające efekty. Jesteśmy zaufanym partnerem i doradcą odpowiadającym za wdrożenie i realizację działań telemarketingowych wraz ze wzrostem konwersji oraz zaufaniem klientów zainteresowanych ofertą. Zapraszamy do kontaktu – dowiedz się, jak możemy poprawić doświadczenie klienta w Twojej branży.

Może Cię zainteresować:

Porozmawiajmy
o współpracy

Customer success manager

+ 660 426 686
zapytania@polcall.pl

Kompleksowe podejście
Wspieramy nowoczesną sprzedaż o obsługę klienta/pracownika na wielu poziomach
Obsługa wielu branż
Jesteśmy elastyczni – zakres działań i narzędzia, z których korzystamy, zawsze dobieramy indywidualnie.
Nowoczesne rozwiązania
Nowoczesne narzędzia teleinformatyczne, w tym rozwiązania automatyzujące wybrane procesy.
Transparentne działania
Efekty naszej pracy są mierzalne – opracowujemy dokładne raporty i aktywnie optymalizujemy naszą pracę