Outsourcing Call Center

Jeśli chcesz zlecić zaprojektowanie i wdrożenie procesów związanych z marketingiem i sprzedażą firmie zewnętrznej, możesz powierzyć to zadanie naszym specjalistom. Jesteśmy contact center z piętnastoletnim doświadczeniem w realizacji rozbudowanych, wielokanałowych projektów telemarketingu dla klientów z różnych branż. Współpracujemy zarówno z niewielkimi podmiotami, jak i dużymi korporacjami – rozwiązania zawsze dobieramy indywidualnie, dzięki czemu optymalizujemy koszty, jednocześnie maksymalizując efekt, jaki możemy osiągnąć w założonym budżecie.

Jakie zadania możesz nam zlecić? Zakres naszych usług jest bardzo szeroki i obejmuje wszelkie procesy związane z telemarketingiem, sprzedażą oraz organizacją przepływu informacji w firmie.

Contact center outsourcing – dlaczego warto i kiedy się na niego zdecydować?

Outsourcing telemarketing polega na zleceniu niektórych procesów związanych z marketingiem i sprzedażą firmie zewnętrznej. W tym wyspecjalizowane są nowoczesne biura contact center, które mogą wziąć na siebie takie działania jak telefoniczna obsługa klienta, obsługa w kanałach internetowych, obsługa reklamacji, wsparcie w procesach administracyjnych i wiele innych.

Możesz zlecić nam proste działania niewymagające eksperckiej wiedzy (takie jak na przykład przyjmowanie zamówień lub rezerwacji), ale też takie, w której wykorzystujemy bardziej zaawansowane kompetencje i technologie (ułatwiające na przykład bieżącą komunikację z klientem lub automatyzujące proces gromadzenia danych).

Outsourcing obsługi klienta

Kiedy warto skorzystać z usług firmy outsourcingowej? To dobre rozwiązanie wtedy, gdy czynności związane z komunikacją z klientem lub też obsługą procesu sprzedaży zajmują pracownikom zbyt wiele czasu. W takiej sytuacji zespół firmy nie ma zwykle możliwości, by realizować zadania związane z jej codziennym funkcjonowaniem i planowaniem dalszego rozwoju. Obsługa klienta to zajęcie niezwykle czasochłonne, wymagające dodatkowo wiele uwagi – jej niska jakość bardzo często wiąże się z utratą klienta, a także negatywną oceną w sieci, co zniechęca kolejnych odbiorców. 

Pracownicy contact center to osoby przeszkolone z zasad kontaktu z trudnymi klientami, rozwiązywania problemów oraz technik sprzedaży. Dotyczy to również dosprzedaży produktów osobom kontaktującym się z firmą. Z tego powodu outsourcing obsługi klienta jest dodatkowo skutecznym sposobem na zwiększenie przychodów.

Outsourcing Contact Center – nie tylko BOK

W naszej ofercie znajduje się także outsourcing back office – możemy prowadzić w imieniu Twojej firmy procesy administracyjne i organizacyjne. Będzie to na przykład obsługa dokumentów, w tym zawieranie i archiwizacja umów, kwestie finansowo-księgowe, a także kadrowe, związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Outsourcing back office może dotyczyć wielu aspektów działalności firmy związanych z gromadzeniem danych, ich efektywnym przepływem i porządkowaniem. Zakres usług, jakie możemy wdrożyć, zależy od charakteru organizacji, jej wielkości i branży, w której działa. 

Outsourcing Telemarketing – najważniejsze korzyści 

  • Szeroki wybór usług i wykorzystywanych narzędzi – dzięki temu zakres działań można bardzo elastycznie dopasować do potrzeb organizacji i jej interesariuszy (zazwyczaj są to klienci). Nierzadko istotny zyski może przynieść już niewielka inwestycja w outsourcing biura obsługi klienta, czy w infolinię sprzedażową.
  • Oszczędność czasu, zasobów i kosztów – outsourcing call center zwalnia Cię z obowiązku pozyskania, zatrudnienia i utrzymania pracowników, kosztów wynajęcia biura, zakupu infrastruktury, technologii i zdobycia niezbędnego know-how. Obsługa klienta wymaga najczęściej ciągłego zaangażowania. Zlecenie całego tego procesu firmie outsourcingowej jest po prostu tańsze. Pracownicy Twojej firmy mogą w tym czasie zająć się rozwijaniem organizacji.
  • Łatwe wdrożenie – jako profesjonalne biuro contact center dysponujemy nowoczesną infrastrukturą i wykorzystujemy technologie pozwalające zautomatyzować wiele procesów związanych z telesprzedażą i komunikacją. Po wdrożeniu konsultantów w specyfikę firmy możemy niemal od razu rozpocząć działania.
  • Podniesienie jakości – dotyczy to przede wszystkim szeroko rozumianej obsługi klienta, ale także jakości sprzedawanych produktów lub usług. Umiejętnie prowadzona kampania telemarketingowa pozwala pozyskać dane na temat obrazu naszej oferty w oczach klientów i wykryć elementy wymagające poprawy.

Dowiedz się więcej na naszym blogu:

Może Cię zainteresować:

Porozmawiajmy
o współpracy

Customer success manager

+ 660 426 686
zapytania@polcall.pl

Kompleksowe podejście
Wspieramy nowoczesną sprzedaż o obsługę klienta/pracownika na wielu poziomach
Obsługa wielu branż
Jesteśmy elastyczni – zakres działań i narzędzia, z których korzystamy, zawsze dobieramy indywidualnie.
Nowoczesne rozwiązania
Nowoczesne narzędzia teleinformatyczne, w tym rozwiązania automatyzujące wybrane procesy.
Transparentne działania
Efekty naszej pracy są mierzalne – opracowujemy dokładne raporty i aktywnie optymalizujemy naszą pracę