Call center dla firm z wielu branż

Polcall » Usługi Call Center - skuteczny telemarketing » Call center dla firm z wielu branż

Polcall to contact center, w którym oferujemy usługi dla firm o różnym profilu działalności. Pomagamy zwiększyć konwersję, utrzymać dobre relacje z klientem i poprawić jego poziom zadowolenia z otrzymywanych usług lub produktów. Wspieramy sprzedaż dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technik, a także narzędzi i systemów teleinformatycznych, które usprawniają funkcjonowanie firmy, m.in. w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, pozyskiwania leadów oraz bieżącego rozwiązywania problemów. Współpracujemy z małymi brandami oraz dużymi przedsiębiorstwami – poznaj nasze wszystkie usługi dopasowane do Twojej profesji i rodzaju działalności.

Telekomunikacja

Oferujemy pakiet usług telemarketingowych odpowiadający potrzebom firm funkcjonujących w branży telefonii komórkowej GSM. Zajmujemy się pozyskiwaniem kontaktów, weryfikacją baz danych, telesprzedażą oraz obsługą klienta. W Twoim imieniu poprowadzimy zadania administracyjne i będziemy czuwać nad całym procesem obiegu dokumentów w ramach usługi back office. Dowiedz się więcej o współpracy z naszym contact center i ofercie dla sektora telekomunikacji.

Energetyka

Usługi call center dla branży energetyki redukują koszty związane z utworzeniem działów specjalizujących się w telesprzedaży i obsłudze klienta. W Polcall dysponujemy niezbędną infrastrukturą umożliwiającą nawiązanie kontaktu w wygodnej formie, a także gromadzenia i zapisywanie informacji o klientach. Jesteśmy odpowiedzialni za zawieranie umów lojalnościowych, ich przedłużanie, obsługę klienta za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji, m.in. infolinii, mailingu czy formularzy dostępnych na stronie internetowej. Całkowity outsourcing pozwala poprawić jakość oferowanych usług i zwiększyć zadowolenie klienta, oszczędzając czas pracowników Twojej firmy. Przeczytaj więcej o usługach Polcall dla energetyki.

Opieka medyczna

Usługi contact center dla firm z branży zdrowia usprawniają rejestrację wizyt pacjentów dzięki telefonicznemu systemowi rezerwacji. Wdrożenie rozwiązania redukuje liczbę rezygnacji z umówionych wizyt i usprawnia proces zapisu do lekarza. Pacjenci oczekujący na połączenie są informowani o swojej kolejności, natomiast w przypadku utraty połączenia – system umożliwia ponowne skontaktowanie się z tymi osobami. Obsługujemy również funkcję callback – automatycznego dzwonienia do pacjenta proszącego o kontakt z poziomu strony internetowej. Więcej korzyści outsourcingu call center dla opieki medycznej znajdziesz na naszej stronie z ofertą.

Flota

Sprawna komunikacja to podstawa dla firm zajmujących się transportem. W Twoim imieniu zajmiemy się obsługą klienta (BOK) i wdrożymy infolinię pierwszego kontaktu dla klientów oczekujących na przejazd, przesyłkę lub dostawę towaru. Nasi konsultanci są przeszkoleni z przyjmowania zgłoszeń, rozwiązywania problemów i udzielenia informacji o różnych etapach procesu w sposób podnoszący satysfakcję klienta. Wdrożenie wielokanałowej obsługi optymalizuje koszty i zapewnia łatwy dostęp do historii zamówień. Sprawdź naszą ofertę usług dla firm z branży transportu i spedycji.

Finanse i ubezpieczenia

Współpracujemy z klientami działającymi w sektorze finansów i ubezpieczeń. Wspieramy proces telesprzedaży ubezpieczeń, kredytów i pożyczek. Wykorzystujemy kampanie mailingowe oraz SMS-owe, których celem jest zachęcenie potencjalnych klientów do skorzystania z usług i utrzymanie z nimi pozytywnych relacji. Nasi specjaliści doskonale znają specyfikę branży i mają wieloletnie doświadczenie w pracy z klientami sektora finansów – wiedzą, jak dostosować sposób komunikacji, aby efektywnie sprzedać produkt lub usługę. Dowiedz się więcej o wszystkich naszych usługach contact center dla firm z sektora finansów i ubezpieczeń.

Może Cię zainteresować:

Porozmawiajmy
o współpracy

Customer success manager

+ 660 426 686
zapytania@polcall.pl

Kompleksowe podejście
Wspieramy nowoczesną sprzedaż o obsługę klienta/pracownika na wielu poziomach
Obsługa wielu branż
Jesteśmy elastyczni – zakres działań i narzędzia, z których korzystamy, zawsze dobieramy indywidualnie.
Nowoczesne rozwiązania
Nowoczesne narzędzia teleinformatyczne, w tym rozwiązania automatyzujące wybrane procesy.
Transparentne działania
Efekty naszej pracy są mierzalne – opracowujemy dokładne raporty i aktywnie optymalizujemy naszą pracę