Infolinia sprzedażowa

Polcall » Usługi Call Center » Sprzedaż » Infolinia sprzedażowa

Infolinia sprzedażowa w ofercie Polcall

Infolinia sprzedażowa to skuteczne narzędzie pozwalające na sprawny kontakt firmy z jej klientami lub innymi interesariuszami. Kontakt ten najczęściej związany jest ze sprzedażą, ale może dotyczyć także innych spraw – wsparcia technicznego, obsługi reklamacji, przedłużania i zmiany warunków umowy, czy po prostu udzielenia informacji o produktach lub usługach. Infolinia to często pierwszy punkt styku klienta z marką – dotyczy to zarówno nowych klientów, jak i tych, którzy dopiero rozważają zakup lub skorzystanie z oferty. Jest więc nie tylko źródłem informacji, ale też wizytówką organizacji oraz szansą na zwiększenie zysków.

Infolinia – niedrogi sposób na istotne zwiększenia sprzedaży

Infolinia sprzedażowa to ogromna okazja do pozyskania nowych klientów lub też zwiększenie lojalności tych obecnych. Jednak aby tak się stało, konieczne jest dobre zaplanowanie tego narzędzia. Użytkownikom należy zapewnić możliwość szybkiego kontaktu, sprawnego przejścia między kolejnymi etapami rozmowy oraz merytoryczne informacje. Niezbędne jest więc odpowiednie przygotowanie zespołu konsultantów oraz system komputerowy do zarządzania danymi – aby uniknąć sytuacji, w której klient musi tłumaczyć swoją sytuację kilkukrotnie różnym osobom. O wszystkie te elementy można zadbać, zlecając prowadzenie infolinii sprzedażowej profesjonalistom.

Nasze contact center może zająć się tym procesem od A do Z – od zaprojektowania procesu, przez jego wdrożenie i obsługę, aż po raportowanie wyników i wsparcie w procesach administracyjnych, takich jak archiwizacja umów.

Infolinia sprzedażowa – co może zawierać usługa?

Infolinia sprzedażowa jest niezbędna wszędzie tam, gdzie kontakt telefoniczny pozwala sprzedawać lub też dosprzedawać produkty, lub usługi. W ramach strategii omnichannel infolinię możemy połączyć także z innymi kanałami kontaktu. Dzięki temu klienci mają łatwy dostęp do konsultantów, w wielu różnych sprawach – nierzadko ramach jednego numerem telefonu. Naszym klientom możemy zaproponować między innymi:

  • infolinię sprzedażową (której zadaniem jest przede wszystkim zawieranie transakcji z klientami),
  • BOK, czyli biuro obsługi klienta – obsługa zapytań klientów (potencjalnych i obecnych), doradzanie i informowanie o zaletach oferty,
  • obsługę reklamacji,
  • back office, czyli wsparcie w procesach formalno-administracyjnych, 

Narzędzia komputerowe, które wykorzystujemy do obsługi całego procesu, są ze sobą zintegrowane. Pozwala to odbierać połączenia szybko, sprawnie odpowiadać na zapytania i jednocześnie odnotowywać zdarzenia w systemie na wypadek kolejnego kontaktu klienta.

Dlaczego warto wdrożyć infolinię sprzedażową?

  • Możliwość połączenia funkcji informacyjnej infolinii z funkcją sprzedażową (dzięki aktywnemu proponowaniu dopasowanych produktów/usług przez konsultantów).
  • Sprawna obsługa klientów – telefon to wciąż najchętniej wybierana forma kontaktu w przypadku bardziej złożonych problemów.
  • Automatyzacja procesu i zbieranie danych – dzięki innowacyjnym narzędziom IT dane o klientach można łatwo zapisywać i gromadzić w jednym miejscu (korzystać z nich mogą konsultanci z różnych kanałów komunikacji.
  • Wzrost przychodów – dobrze przygotowany zespół konsultantów wykorzysta każdą szansę na dodatkową sprzedaż. Dzięki automatyzacji usługi telesprzedażowe nie są również bardzo drogie, dzięki czemu można liczyć na solidny zwrot z inwestycji.
  • Szerokie możliwości wdrożenia – infolinię sprzedażową można wykorzystać zarówno w firmach działających w sektorze B2C, jak i B2B. To narzędzie łatwo skalowalne, dlatego sprawdzi się zarówno w średnich, jak i bardzo rozbudowanych organizacjach.
  • Budowanie i ochrona profesjonalnego wizerunku, dzięki wysokiej jakości obsługi klienta.

Może Cię zainteresować:

Porozmawiajmy
o współpracy

Customer success manager

+ 660 426 686
zapytania@polcall.pl

Kompleksowe podejście
Wspieramy nowoczesną sprzedaż o obsługę klienta/pracownika na wielu poziomach
Obsługa wielu branż
Jesteśmy elastyczni – zakres działań i narzędzia, z których korzystamy, zawsze dobieramy indywidualnie.
Nowoczesne rozwiązania
Nowoczesne narzędzia teleinformatyczne, w tym rozwiązania automatyzujące wybrane procesy.
Transparentne działania
Efekty naszej pracy są mierzalne – opracowujemy dokładne raporty i aktywnie optymalizujemy naszą pracę