W Polcall świadczymy usługi w zakresie telesprzedaży, obsługi klienta oraz administracji i obrotu dokumentami dla firm z sektora energetyki. Nasze działania pomagają zbudować pozytywny wizerunek marki w oczach klientów, podnieść jakość usług i zwiększyć sprzedaż przy niskim nakładzie budżetu oraz większej oszczędności czasu pracowników. Wielokanałowa obsługa i profesjonalne podejście do komunikacji z klientem jest gwarancją efektywnej sprzedaży oraz pozytywnych doświadczeń związanych z funkcjonowaniem firmy. Dowiedz się więcej na temat usług telemarketingowych dla Twojej branży.

Usługi call center dla branży energetyki

Outsourcing call center dla firm działających na rynku energetyki obejmuje przejęcie bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi klientami na podstawie dokładnej analizy branży, potrzeb klientów oraz przyjętej strategii. Nasi konsultanci zostają odpowiednio przeszkoleni przed rozpoczęciem obsługi połączeń, dzięki czemu rozmowa przebiega według najwyższych standardów jakości, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i z zastosowaniem się do wymogów RODO. W dalszym etapie zajmujemy się weryfikacją baz danych na potrzeby określonej kampanii. Telesprzedaż w wykonaniu konsultantów Polcall polega na nawiązaniu telefonicznego kontaktu i przedstawieniu oferty firmy, z którą współpracujemy. Odpowiadamy za proces zawarcia i przedłużenia umów przy zastosowaniu technik sprzedaży dostosowanych do sposobu komunikacji i języka grupy docelowej.

Biuro obsługi klienta w sektorze energetyki

We współpracy z firmami branży energetyki wdrażamy biuro obsługi klienta (BOK). Zajmujemy się udzielaniem odpowiedzi na pytania, oferujemy fachowe doradztwo usługowe, rozwiązujemy problemy i stanowimy profesjonalne wsparcie działu sprzedaży oraz reklamacji. Dostarczamy informacje o czasie trwania umów, aktualnych planach taryfowych, planowanych zmianach w dostawie energii czy obecnych przerwach w emisji surowca. Nasi konsultanci reprezentują wysoki poziom kompetencji interpersonalnych, co pozwala utrzymać pozytywne relacje z klientami i umocnić wizerunek firmy jako zaufanego eksperta.

Back office dla branży energetycznej w ofercie Polcall

W ramach outsourcingu usług oferujemy również wsparcie back office dla klientów branży energetycznej. Zajmujemy się wszystkimi procesami, które towarzyszą sprzedaży umów, bieżącej obsłudze reklamacji, przygotowaniu dokumentów, archiwizacji i zarządzaniu całym procesem. W Twoim imieniu dopilnujemy wszystkich formalności związanych z przepływem dokumentów w firmie. Dysponujemy nowoczesnymi systemami i narzędziami do przechowywania danych, które umożliwiają bezpieczne wprowadzanie informacji o klientach i dysponowanie nimi. Obsługujemy różne kanały komunikacji, m.in. telefon, mail, a także wiadomości z formularzy na stronach internetowych czy komunikatorów.

Nasze działania pomagają odciążyć Twoich pracowników, co pozwala na oszczędność kosztów i optymalne wykorzystanie zasobów. Pracownicy mają więcej czasu na rozwój biznesu. Czasochłonnym i wymagającym określonych kompetencji zadaniem obsługi klienta zajmiemy się my.

Korzyści outsourcingu usług telemarketingowych

Zlecenie części obowiązków profesjonalnemu call center to szansa podniesienia jakości usług przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów związanych z zatrudnieniem pracowników i ich odpowiednim wyszkoleniem. Nasi konsultanci mają wieloletnie doświadczenie w obsłudze klienta korzystającego z usług energetycznych, a znajomość specyfiki branży pozwala im dostosować techniki sprzedaży przekładające się na wysoką konwersję. Każdy element procesu obsługi klienta jest zintegrowany z wygodnym obiegiem dokumentów oraz danych kontaktowych. Dzięki outsourcingowi usług w Polcall zyskujesz:

  • więcej sprzedanych umów i przedłużonych transakcji,
  • wzrost zadowolenia i satysfakcji klientów,
  • ograniczenie kosztów związanych z organizacją działań call center w Twojej firmie,
  • wysoką jakość obsługi klienta,
  • nowe informacje na temat klientów przydatne przy realizacji dalszych kampanii i projektów sprzedażowych.

Może Cię zainteresować:

Porozmawiajmy
o współpracy

Customer success manager

+ 660 426 686
zapytania@polcall.pl

Kompleksowe podejście
Wspieramy nowoczesną sprzedaż o obsługę klienta/pracownika na wielu poziomach
Obsługa wielu branż
Jesteśmy elastyczni – zakres działań i narzędzia, z których korzystamy, zawsze dobieramy indywidualnie.
Nowoczesne rozwiązania
Nowoczesne narzędzia teleinformatyczne, w tym rozwiązania automatyzujące wybrane procesy.
Transparentne działania
Efekty naszej pracy są mierzalne – opracowujemy dokładne raporty i aktywnie optymalizujemy naszą pracę