Mailing reklamowy

Polcall » Usługi Call Center » Omnichannel » Mailing reklamowy

Dlaczego warto postawić na mailing reklamowy?

W Polcall dostosowujemy usługi do potrzeb naszych klientów i obecnych trendów digital marketingu. Oferujemy wysyłkę mailingu do firm oraz klientów indywidualnych w ramach wsparcia działań reklamowych w internecie. Wykorzystujemy nowoczesne rozwiązania, które zwiększają automatyzację całego procesu i generują wyższe przychody. Planujemy strategię, zarządzamy listami mailingowymi i analizujemy skuteczność kampanii – wszystko dla stworzenia jak najlepszej struktury komunikacji z klientami i zwiększenia świadomości Twojej marki.

Mailing reklamowy – co to takiego?

Mailing reklamowy to kreacja promocyjna, która umożliwia firmie zaprezentowanie oferty i utrzymanie kontaktu z klientami lub partnerami biznesowymi przy wykorzystaniu adresów e-mail. Stanowi część marketingu bezpośredniego, gdzie za najważniejszy czynnik sprzedażowy uznaje się komunikat kierowany bezpośrednio do odbiorcy.

Wysyłka mailingu może przyjmować różne formy i cele w zależności od rodzaju oferowanych produktów lub usług. Najczęściej służy skłonieniu klienta do działania – zakupu, zapoznania się z ofertą lub promocjami czy nowymi funkcjonalnościami na stronie za pomocą wykorzystania przyciągających uwagę treści i grafik.

Skuteczny mailing to wartościowe narzędzie budowania wizerunku firmy, ale także sposób pozyskania nowych klientów. Przemyślana kampania mailingowa przekłada się na zwiększenie konwersji i lepszy odbiór działań firmy w oczach odbiorców. Mailing reklamowy służy również monitorowaniu zachowań konsumentów i badaniu ich zaangażowania.

Jak działa mailing reklamowy?

Marketing mailowy obejmuje różne działania, które umożliwiają dotarcie do konkretnej grupy docelowej. W Polcall prowadzimy w imieniu naszych klientów kampanie mailingu reklamowego.

Mailing reklamowy polega na wysyłce mailingu do klientów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji o nowych produktach lub usługach. Wysłanie jednego komunikatu wiąże się najczęściej z osiągnięciem konkretnego celu, np. zakupu produktów dostępnych w promocyjnych cenach. Regularne działania sprawdzają się także przy budowaniu świadomości marki oraz utrzymaniu dobrych relacji z klientami zainteresowanymi ofertą.

Komunikat przesłany drogą e-mail może przyjmować różne formy. Zajmujemy się wysyłką reklam w postaci grafik z krótkim tekstem, a także biuletynów i newsletterów, które sprawdzają się przy utrzymywaniu regularnego kontaktu z klientem. 

Nie realizujemy usługi cold mailingu rozumianej jako wysyłka informacji do przypadkowych osób – przy współpracy z firmą korzystamy z wyłącznie z bazy klientów, z którymi wcześniej mieli kontakt nasi zleceniodawcy. Takie działanie zapobiega tzw. przepalaniu budżetu, a kampania przynosi wymierne efekty.

Outsourcing e-mail marketingu – czy warto?

Zlecenie mailingu grupowego profesjonalnemu contact center oferuje większe możliwości rozwoju biznesu. Przy współpracy z naszą firmą zyskasz wielokierunkowe wsparcie w zakresie organizacji kampanii mailingowych, które przyczynią się do wzrostów sprzedaży i rozpoznawalności. Nasi specjaliści poprzez wykorzystanie technik profesjonalnej komunikacji i nowoczesnych narzędzi e-mail marketingowych zadbają o wizerunek Twojej firmy w sieci, zwiększając liczbę zaangażowanych użytkowników.

Współpraca z nami w zakresie optymalizacji działań komunikacji reklamowej to również mniejsze ryzyko niepowodzeń i niższe koszty. Wykorzystujemy cały potencjał baz danych dla stworzenia skutecznej kampanii e-mail marketing, która nie obciąży firmowego budżetu.

Kto powinien pomyśleć o wysyłce mailingu?

Wykorzystanie mailingu reklamowego w działaniach marketingowych zwiększa rentowność sprzedaży w stosunkowo krótkim czasie i przy niskich nakładach kapitału. Ze względu na duży zasięg kampanii e-mail marketingowej stanowi ona świetny sposób promocji sklepów internetowych oraz innych rodzajów działalności B2C.

W ramach outsourcingu mailingu grupowego obsługujemy również firmy z sektora B2B. Tworzymy strategie, a następnie precyzyjnie sformułowane komunikaty, które pozwalają osiągnąć cel wspólnie określony na początku współpracy z naszym contact center.

Może Cię zainteresować:

Porozmawiajmy
o współpracy

Customer success manager

+ 660 426 686
zapytania@polcall.pl

Kompleksowe podejście
Wspieramy nowoczesną sprzedaż o obsługę klienta/pracownika na wielu poziomach
Obsługa wielu branż
Jesteśmy elastyczni – zakres działań i narzędzia, z których korzystamy, zawsze dobieramy indywidualnie.
Nowoczesne rozwiązania
Nowoczesne narzędzia teleinformatyczne, w tym rozwiązania automatyzujące wybrane procesy.
Transparentne działania
Efekty naszej pracy są mierzalne – opracowujemy dokładne raporty i aktywnie optymalizujemy naszą pracę