Usługi

SPRZEDAŻ

Sprzedaż przez storytelling czy bazując na wartości? Co lepiej sprawdzi się przy twoim projekcie? Dobierzemy właściwe narzędzia.

Kontrola procesu sprzedażowego na każdym etapie:

  • sprzedaż nie kończy w momencie złożenia zamówienia lub zgody na warunki umowy w internecie czy podczas rozmowy telefonicznej
  • sprzedaż to proces i zaopiekowanie się klientem po wypowiedzeniu ‘tak’, jest niemniej ważne jak trafna reklama, dzięki której klient trafił do nas
  • jeżeli chcesz zmniejszyć ilość rezygnacji - my to dla Ciebie zrobimy

Czujesz że twój ‘lejek sprzedażowy’ jest ‘dziurawy’ i potencjalni klienci nie stają się ostatecznie twoimi klientami? Dla Ciebie zintensyfikujemy działania.



OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA

  • weryfikacja pracy handlowca/instalatora
  • minimalizacja odsetka rezygnacji
  • pomoc w uruchomieniu i zrozumieniu usług
  • utwierdzenie klienta w dokonanym wyborze


INFOLINIA / BOK

Zajmiemy się obsługą twoich klientów, udzielimy im niezbędnych informacji i doprowadzimy z sukcesem do rozwiązania problemu. Wszystko w ramach ustalonych standardów obsługi.

Wszystko zrobimy w jak najkrótszym czasie, pozwalając tym samym na obsłużenie dużej ilości klientów, którzy wystawią nam pozytywną ocenę.

Infolinia i Biuro Obsługi Klienta to niezbędne narzędzie w firmach, które patrzą na wartość jaką w długim terminie są w stanie dostarczyć im ich klienci.

Zainteresowani twoimi usługami będą osoby lub firmy, które z łatwością odszukają informacji o interesujących ich produktach lub usługach w jednym miejscu. Biuro obsługi to nie tylko miejsce udzielania informacji, ale również platforma sprzedażowa.

Prowadziliśmy wszystkie rodzaje projektów inboundowych od obsługi spraw trudnych 24h/7 dni w tygodniu, poprzez infolinię sprzedażową telezakupów, infolinię sprzedażową dla marketingu internetowego na biurze obsługi klienta z rozbudowanym ticketowaniem.



BADANIE SATYSFAKCJI / BADANIE CATI

Stały klient to najlepszy klient, 20% klientów przynosi 80% przychodu. Czas to docenić. 1 zadowolony klient powie o Tobie dwóm innym, 1 niezadowolony wyżali się 10 następnym.

Badanie satysfakcji, szczególnie prowadzone systematycznie, dostarczy Tobie wiele wyjątkowo ważnych informacji:

  • pokaże ci który klient jest zadowolony, pokaże jak dużo klientów jest zadowolonych – ale to dopiero początek, który jest wypadkową innych czynników
  • wskaże ci które usługi są odpowiednio wykonywane, a na realizację których należy poświęcić dodatkowy czas
  • badanie satysfakcji powie dużo o twoich podwładnych, będziesz mógł trzymać puls na jakości pracy poszczególnych osób, a pozyskane informacje wykorzystywać w zarządzaniu pracownikami
  • dostaniesz informację o trendach, dzięki czemu będziesz w stanie reagować na niepokojące sytuacje, zanim klient odejdzie do konkurencji

Czemu badanie satysfakcji warto robić z nami?

Doradzimy Tobie przy przygotowywaniu badania, tak by klienci z chęcią odpowiadali, a zebrane informacje były przejrzyste i łatwe do wykorzystania. Całość danych otrzymasz w formie przejrzystego raportu, przygotowanego specjalnie dla Ciebie i gotowego do prezentacji na spotkaniu zarządu.



UMAWIANIE SPOTKAŃ / LEADÓW

Specjalnie dla twojej firmy wyselekcjonujemy najlepszych klientów, dotrzemy do decydentów oraz zainteresujemy ich twoim produktem lub usługą. Umówione spotkania będą dostępne dla Ciebie lub twoich handlowców w prostej i przejrzystej formie, a wypracowana przez lata formuła współpracy i wymiany informacji, zapewni Tobie i twoim podwładnym komfort pracy.

Położenie nacisku na bezpośrednie spotkania z potencjalnymi klientami, a nie wyszukiwanie ich w gąszczu podmiotów na rynku zapewni Tobie maksymalizację efektów twojej pracy.

Umawiamy dobre jakościowo spotkania, z właściwymi osobami. Weryfikujemy każde, przed przekazaniem go Tobie, tak byś był pewien że spotkanie się odbędzie, a ty nie stracisz czasu i pieniędzy na dojazd.



Kontakt

Polcall Sp. z o.o.
ul. Dąbrowskiego 40
42-218 Częstochowa
Dział rekrutacji: +48 502 604 170
Dział handlowy
kontakt@polcall.pl
POLCALL - Call Center - Contact Center - Telemarketing