BADANIE SATYSFAKCJI / BADANIE CATI

Stały klient to najlepszy klient, 20% klientów przynosi 80% przychodu. Czas to docenić.
1 zadowolony klient powie o Tobie dwóm innym, 1 niezadowolony wyżali się 10 następnym


Badania satysfakcji

Badanie satysfakcji, szczególnie prowadzone systematycznie, dostarczy Tobie wiele wyjątkowo ważnych informacji:
  • pokaże ci który klient jest zadowolony, pokaże jak dużo klientów jest zadowolonych – ale to dopiero początek, który jest wypadkową innych czynników
  • wskaże ci które usługi są odpowiednio wykonywane, a na realizację których należy poświęcić dodatkowy czas
  • badanie satysfakcji powie dużo o twoich podwładnych, będziesz mógł trzymać puls na jakości pracy poszczególnych osób, a pozyskane informacje wykorzystywać w zarządzaniu pracownikamiv
  • dostaniesz informację o trendach, dzięki czemu będziesz w stanie reagować na niepokojące sytuacje, zanim klient odejdzie do konkurencji Czemu badanie satysfakcji warto robić z nami?
  • Doradzimy Tobie przy przygotowywaniu badania, tak by klienci z chęcią odpowiadali, a zebrane informacje były przejrzyste i łatwe do wykorzystania. Całość danych otrzymasz w formie przejrzystego raportu, przygotowanego specjalnie dla Ciebie i gotowego do prezentacji na spotkaniu zarządu.

    Pozostałe usługi

Zapytanie
ofertowe Napisz do nas ico

Imię:
Nazwisko:
Nazwa firmy:
Adres e-mail:
Telefon:
Treść zapytania (rodzaj projektu / wolumen/ inne informacje):
 

Kontakt

Polcall Sp. z o.o.
ul. Dąbrowskiego 40
42-218 Częstochowa
Dział rekrutacji: +48 502 604 170
Dział handlowy: +48 505 123 051
kontakt@polcall.pl
POLCALL - Call Center - Contact Center - Telemarketing