BADANIE SATYSFAKCJI / BADANIE CATI

Stały klient to najlepszy klient, 20% klientów przynosi 80% przychodu. Czas to docenić.
1 zadowolony klient powie o Tobie dwóm innym, 1 niezadowolony wyżali się 10 następnym

Badania CATI w ofercie Polcall

Badania CATI to skuteczne, a przy tym relatywnie proste do przeprowadzenia i niedrogie badania satysfakcji klienta. Mają formę wywiadu telefonicznego, który jest wspomagany komputerowo. Ankieter dzwoni do określonej wcześniej grupy respondentów, a specjalny program komputerowy prowadzi go przez kolejne pytania (interaktywny skrypt rozmowy). Częściowa automatyzacja tego procesu pozwala przeprowadzić badanie szybko i komfortowo. Dzięki temu respondenci chętnie w nim uczestniczą, a my możemy wykonać wiele ankiet w krótkim czasie, i tym samym pozyskać więcej danych.


Warto dodać, że automatyzacja może dotyczyć także wielu innych elementów badania – selekcji osób do kontaktu, inicjowania połączeń, a także zapisywania wyników ankiety. Uzyskane odpowiedzi ankieter CATI wprowadza do systemu komputerowego w trakcie rozmowy, dzięki czemu od razu po jej zakończeniu zostają one zapisane w bezpiecznym, łatwo dostępnym miejscu, w formie elektronicznej. Co istotne, w badaniach CATI wyniki można analizować na bieżąco, jeszcze przed zakończeniem całego procesu.

Badania konsumentów metodą CATI – dlaczego warto?

Ankiety CATI mają bardzo szerokie zastosowanie – można je wdrożyć w większości organizacji, niezależnie od ich wielkości i branży, w której działają. Badanie satysfakcji klienta metodą CATI stosujemy z powodzeniem w niewielkich działalnościach, a także w dużych korporacjach. Zakres badania i jego formułę zawsze dobieramy indywidualnie, mając na uwadze budżet klienta i cel badania.


Badania CATI umożliwiają pozyskanie dużej ilości uporządkowanych danych – w krótkim czasie i w niewielkim budżecie. Najważniejsze zalety, to:


  • Niski koszt – w porównaniu z badaniem metodą tradycyjną, kiedy ankieter odwiedza respondentów w ich domach, czy metodą telefoniczną bez wspomagania komputerowego.

  • Szybkość – system komputerowy automatycznie wskazuje pytania ankieterowi CATI i modyfikuje je (w tym zmienia kolejność, niektóre pomija) w zależności od uzyskiwanych odpowiedzi, co istotnie upraszcza i skraca proces pozyskiwania danych.

  • Precyzja – dzięki temu, że odpowiedzi są zapisane niemal równolegle z zadaniem pytania, ograniczamy ryzyko błędu lub pominięcia istotnej informacji. Pytania są generowane przez system, co zwiększa dokładność badania – wszyscy respondenci otrzymali zestaw pytań wg określonego wcześniej klucza.

  • Duża ilość danych – podczas ankiety CATI zbieramy informacje o klientach, ich preferencjach i oczekiwaniach względem Twojej oferty. Zgromadzone dane można łatwo analizować – każde przeprowadzone przez nas badanie kończy dokładny raport z wynikami.

Badanie CATI – możliwość poprawy jakości usług

Ankiety CATI pozwalają zbadać poziom zadowolenia klientów z produktów lub usług firmy. Realizując je regularnie, można kontrolować jakość oferty i określić jej słabe punkty. Zebrane w ten sposób dane umożliwiają podjęcie działań naprawczych, jeśli satysfakcja klientów nie będzie wystarczająca. Dzięki badaniom CATI jest szansa zrobić to odpowiednio wcześnie, zanim grono niezadowolonych odbiorców marki istotnie się powiększy. Tego rodzaju działania rozpoczęte zbyt późno są nie tylko trudniejsze, ale zwykle wymagają dużo więcej nakładów finansowych.


W Polcall zajmujemy się badaniami CATI kompleksowo – od analizy i wyboru adekwatnych narzędzi, przed zaprojektowanie ankiety, przeprowadzenie badania, jego optymalizację, aż po szczegółowy raport po zakończeniu prac. Po więcej informacji skontaktuj się z nami!

Badania satysfakcji

Badanie satysfakcji, szczególnie prowadzone systematycznie, dostarczy Tobie wiele wyjątkowo ważnych informacji:

  • pokaże ci który klient jest zadowolony, pokaże jak dużo klientów jest zadowolonych – ale to dopiero początek, który jest wypadkową innych czynników
  • wskaże ci które usługi są odpowiednio wykonywane, a na realizację których należy poświęcić dodatkowy czas
  • badanie satysfakcji powie dużo o twoich podwładnych, będziesz mógł trzymać puls na jakości pracy poszczególnych osób, a pozyskane informacje wykorzystywać w zarządzaniu pracownikamiv
  • dostaniesz informację o trendach, dzięki czemu będziesz w stanie reagować na niepokojące sytuacje, zanim klient odejdzie do konkurencji Czemu badanie satysfakcji warto robić z nami?
  • Doradzimy Tobie przy przygotowywaniu badania, tak by klienci z chęcią odpowiadali, a zebrane informacje były przejrzyste i łatwe do wykorzystania. Całość danych otrzymasz w formie przejrzystego raportu, przygotowanego specjalnie dla Ciebie i gotowego do prezentacji na spotkaniu zarządu. includeSnippet('uslugi_lista'); ?>

     

Kontakt

Polcall Sp. z o.o.
ul. Dąbrowskiego 40
42-218 Częstochowa
Dział rekrutacji: +48 502 604 170
Dział handlowy
zapytania@polcall.pl
POLCALL - Call Center - Contact Center - Telemarketing