O nas

Jesteśmy średniej wielkości contact center, świadczącym szeroki zakres usług od 2008 roku. Potrafimy połączyć nowatorskie rozwiązania, różnorodne wymagania klientów oraz przyjazne środowisko pracy, dzięki czemu z sukcesem realizujemy wszystkie rodzaje projektów telemarketingowych. Stawianie na partnerstwo w relacjach powoduje, że od lat współpracujemy z wieloma firmami, które cyklicznie wracają do współpracy lub pracują z nami w trybie ciągłym.

Nasze Call Center zlokalizowane jest w Częstochowie, obecnie posiadamy 45 stanowisk stacjonarnych. Posiadamy pełne zaplecze Back Office do obsługi przesyłek, z wyposażoną salą szkoleniową. Rozwijamy własne aplikacje, pozwalające na indywidualne podejście do pracy na projekcie oraz maksymalizację efektów.

Outsourcing do nas, to gwarancja efektywnej i rzetelnej współpracy. Nie ma dwóch identycznych projektów, umiemy znaleźć kluczowe punkty zainteresowań i do bólu nad nimi pracować, by ostatecznym wynikiem było to, czego potrzebuje twoja organizacja.

Nasze cele

  • SKUTECZNOŚĆ - tak by podejmowana działania dawały jak największą wartość dodaną względem poświęconych zasobów

  • RZETELNOŚĆ - by założenia współpracy zarówno w we współpracy z naszymi partnerami jak i pracownikami miały odzwierciedlenie w rzeczywistości

  • PARTNERSTWO - współpraca oraz zwracanie uwagi na wspólne potrzeby każdej ze stron

  • ROZWÓJ - stawiamy na rozwój kompetencji całego zespołu, jak i również na ciągłe wdrażanie innowacji

Nasza misja

Tworzenie wartości dodanej na każdym etapie podejmowanych działań.

Kontakt

Polcall Sp. z o.o.
ul. Dąbrowskiego 40
42-218 Częstochowa
Dział rekrutacji: +48 502 604 170
Dział handlowy
kontakt@polcall.pl
POLCALL - Call Center - Contact Center - Telemarketing