Sprzedaż przez telefon

Sprzedaż produktów i usług to zwykle najważniejsze zadanie każdej organizacji i nadrzędny cel prowadzonej działalności.

Jedną ze skuteczniejszych obecnie form wsparcia sprzedaży są nowoczesne kampanie telemarketingowe – wykorzystujące różne kanały dotarcia do potencjalnych i obecnych klientów. W ramach przemyślanej strategii omnichannel, kanały te możemy ze sobą integrować. Pozwala to usprawnić obsługę leadów (m.in. dzięki automatyzacji i gromadzeniu danych o odbiorcach w chmurze), a przez to zauważalnie zmniejszyć koszt pozyskania klienta.

Telemarketing to wciąż najbardziej efektywna forma zwiększenia sprzedaży. Jednak aby był skuteczny, trzeba stosować narzędzia dostosowane do przyzwyczajeń i wymagań współczesnego odbiorcy, co obejmuje także kontakt przez internet.

Nowoczesna telesprzedaż telefoniczna

Sprzedaż produktów i usług przez telefon może na pierwszy rzut oka wydawać się narzędziem o niskiej skuteczności. Tymczasem odpowiednio przygotowana i poprowadzona strategia telesprzedażowa to szansa na duży zwrot z inwestycji. Podstawą jest skrupulatnie wyselekcjonowana baza danych i wysokie kompetencje zespołu prowadzącego rozmowy z klientami. Bez dobrego planu działania telesprzedażowe kończą się zwykle zmarnowaniem budżetu i zniechęceniem do siebie odbiorców. Nie bez znaczenia jest również dostęp do infrastruktury pozwalającej automatyzować procesy, personalizować kontakt i skutecznie zarządzać informacją. Jeśli chcesz sprawdzić, jak wygląda inteligentna kampania sprzedażowa, zapytaj nas o szczegóły!

Co zyskasz, zlecając nam działania sprzedażowe dla Twojej firmy?

Kluczową zasadą jest indywidualne podejście do Twojego projektu. Jeśli telemarketing ma być skuteczny, musi być wypadkową dokładnej analizy organizacji, jej klientów/pozostałych interesariuszy, a także całej branży i działalności konkurencji. Nawet niewielka firma może szybko zdobyć przewagę konkurencyjną – również przy niewielkim budżecie.

W jaki sposób jest to możliwe?

  • Badania marketingowe – możemy przeprowadzić łatwe do wdrożenia i relatywnie tanie badania pozwalające oszacować szanse powodzenia projektu, a także zweryfikować poziom satysfakcji klientów. Dzięki temu możemy dobrze ukierunkować działania a w dłuższej perspektywie zaoszczędzić pieniądze. 
  • Dobrze wyszkolony zespół – telesprzedaż wymaga dobrego przeszkolenia i wysokich kompetencji interpersonalnych. Klienta łatwo zniechęcić – by tak się nie stało, a dodatkowo doszło do konwersji, niezbędne jest odpowiednie przygotowanie konsultanta.
  • Infrastruktura i automatyzacja – aby procesy telesprzedażowe funkcjonowały sprawnie i nie generowały wysokich kosztów, konieczne są specjalne systemy do gromadzenia i porządkowania danych w czasie rzeczywistym oraz narzędzia automatyzujące i wspomagające pracę konsultantów. Nie musisz w nie inwestować, ich wykorzystanie jest wliczone w cenę naszej usługi.
  • Dopasowanie i integracja kanałów sprzedaży – wybieramy tylko te narzędzia, które rzeczywiście będą skuteczne w Twoim przypadku – w kontekście wielkości biznesu, branży i specyfiki Twoich klientów, Dzięki czemu możemy osiągnąć wysoki zwrot z inwestycji (nawet tej niewielkiej).

Jakie narzędzia sprzedażowe możemy wdrożyć w telemarketingu?

Nowoczesna sprzedaż z wykorzystaniem narzędzi contact center to bardzo wiele możliwości. Naszym klientom możemy zaoferować między innymi:

  • telesprzedaż jako sprzedaż przez telefon (cold calling),
  • callback – usługa kontaktu na życzenie ze strony internetowej,
  • infolinia sprzedażowa – centrum informacji o Twojej ofercie, również z możliwością zakupu produktów lub usług przez internet,
  • obsługa leadów sprzedażowych – od selekcji kontaktów po umawianie gotowych spotkań handlowych,
  • BOK (biuro obsługi klienta),
  • i wiele innych.

W Polcall nie tylko obsługujemy telefoniczne połączenia sprzedażowe, ale także prowadzimy szereg działań związanych z zarządzaniem informacją o klientach: prowadzimy, segmentujemy i aktualizujemy bazy danych, odnotowujemy historię kontaktów i umożliwiamy wykorzystanie tych danych również w innych kanałach komunikacji z klientem. Dobrze poprowadzony proces sprzedaży to także możliwość analizy zebranych danych i na tej podstawie optymalizacja kolejnych kampanii. Realizując nasze kampanie telesprzedażowe, opracowujemy szczegółowe raporty, które pozwalają analizować preferencje klientów oraz kontrolować jakość wykonywanych usług.

Obszary na których również pełnimy usługi

Może Cię zainteresować:

Porozmawiajmy
o współpracy

Customer success manager

+ 660 426 686
zapytania@polcall.pl

Kompleksowe podejście
Wspieramy nowoczesną sprzedaż o obsługę klienta/pracownika na wielu poziomach
Obsługa wielu branż
Jesteśmy elastyczni – zakres działań i narzędzia, z których korzystamy, zawsze dobieramy indywidualnie.
Nowoczesne rozwiązania
Nowoczesne narzędzia teleinformatyczne, w tym rozwiązania automatyzujące wybrane procesy.
Transparentne działania
Efekty naszej pracy są mierzalne – opracowujemy dokładne raporty i aktywnie optymalizujemy naszą pracę