Blog

Polcall » Blog

Call Center Blog

Nowoczesny telemarketing to dziś znacznie więcej niż wykonywanie tzw. zimnych telefonów. Współcześnie narzędzia telesprzedaży pozwalają zbudować rozbudowaną strategię dotarcia do potencjalnych klientów z wykorzystaniem wielu różnych kanałów komunikacji – strategię omnichannel.

Dobór tych kanałów oraz zakres ich wdrożenia o wieloetapowy, wymagający dokładnej analizy proces. Nie każde narzędzie można zastosować w konkretnej branży i dla konkretnego produktu czy usługi. To, w jaki sposób zaprojektujemy strategię dotarcia, zależy w ogromnej mierze od odbiorców kampanii – najczęściej potencjalnych i obecnych klientów.

Możliwości i konfiguracji jest bardzo dużo. Na naszym blogu znajdziesz informacje i porady na temat nowoczesnych technik, narzędzi i trendów w telemarketingu. Wiele z nich możesz z powodzeniem zastosować we własnym biznesie, a dzięki temu zwiększyć sprzedaż lub poprawić jakość obsługi.

O czym przeczytasz na naszym blogu o telemarketingu?

Możliwości, jakie daje nowoczesne contact center są ogromne, dlatego na naszym blogu poruszamy wiele zagadnień – są to między innymi:

  • wiedza ekspercka o nowoczesnym marketingu i sprzedaży,
  • wdrożenie narzędzi call center na przykładach
  • zastosowanie konkretnych rozwiązań,
  • zalety, wady i możliwości poszczególnych narzędzi i technik,
  • badania marketingowe, ocena skuteczności działań,
  • strategia omnichannel i jej zastosowanie w praktyce,
  • porady, jak relatywnie niskim kosztem zwiększyć sprzedaż i zoptymalizować zasoby,
  • dopasowanie narzędzi do charakteru prowadzonej działalności (branży, skali działania, sezonowości i innych),
  • dobre praktyki, trendy i nowości ze świata marketingu i sprzedaży, 
  • specyfika pracy w contact center,
  • i wiele innych.

Masz pytania lub jesteś zainteresowany współpracą?

Nasi specjaliście chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania i dobiorę najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.